Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 11:35:58 +0200

Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02196 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Sulustvere küla, 
Aida // Inno // Innojaagu (Elektriliitumine) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun väljastada tehnilised tingimused projekti 
koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27288541>  (menetlus nr: 
478069), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister